[rosedu-general] Webcomics

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Sep 7 13:13:03 EEST 2007

Well then, hai să mai şi râdem sau ceva. Anyone like webcomics?

Eu urmăream Order of the Stick[1] (on break currently) şi xkcd[2] de
ceva vreme şi acum am mai găsit Sinfest[3] şi Questionable Content[4].
Penny Arcade[5] îmi place, dar citesc foarte rar.

Anyway, întrebam dacă numai eu sunt anormal.

Vlad

[1] http://www.giantitp.com/comics/oots0484.html
[2] http://xkcd.com/
[3] http://www.sinfest.net/
[4] http://questionablecontent.net/
[5] http://www.penny-arcade.com/

PS: Dacă sunteţi de acord (adică -- dacă credeţi că aţi participa la aşa
ceva) hai să facem un rosedu-offtopic sau aşa ceva, că doar nu om fi
maşinării care se cunosc numai pentru că scriu software împreună (hmm...
pompos :-P).
--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.