[rosedu-general] Quest special

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Oct 30 10:33:51 EET 2007

On 10/30/07, Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com> wrote:
> Salutare,
> pentru o mai buna desfasurare a questului special am cateva rugaminti:
> 1. existenta unei modalitati de a ne de seama cine a terminat questul
> (banuiesc ca asta se poate realiza prin accesarea unui link greu de
> ghicit);

> 2. un istoric al questurilor (la un moment dat, orice jucator sa pote
> vedea si questurile vechi);

Acest lucru se poate face editand corect fisierul
/admin/specialquest.inc.php, prin append nu overwrite, de asemenea
trebuie plasat undeva un link cu istoricul specialquest.

> 3. o modalitate de recompensare (titluri sau asa ceva).

Andrei facuse o propunere de adaugare in coada numelui a "of
PROVINCIE", de exemplu: Lucian Cojocar Alcolyte of Linuxia. Desigur,
un utilizator poate avea în coadă mai multe provincii. ...(idei).

> Lucian

Alex Eftimie
http://rosedu.org/~alexef/