[rosedu-general] Top dublat

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Mon Oct 29 18:55:52 EET 2007

--- Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com> wrote:

> Salut,
>
> Mi-a atras Lucian atentia ca azi noapte s-a
> intamplat ceva si topul
> are inregistrarile dublate.
> Banuiesc cã e de la cron, Rãzvan, tu ºtii ce ai
> fãcut ieri, poþi sã te
> uiþi dacã o modificare de-a ta a cauzat asta?
>
> Pe lângã asta trebuie sã ºtergem campurile duplicate
> dar eu acum plec
> la ºcoalã si mã întorc disearã.
>
> Sergiu.

Am sters eu intrarile duplicate din tabela "top", insa
mai e o problema.
Cron-ul a rulat de 2 ori scriptul de resetare si pe
langa faptul ca a introdus duplicate in tabelul "top",
a dat de 2 ori puctajele pentru challenge-uri.
Trebuie sa anuntam pe forum ca a aparut o mica
problema si sa le scadem din punctaje celor care au
primit de 2 ori punctele de la challenge. (as vrea sa
anunte cineva pe forum si dupa aceea ma voi ocupa eu
de scaderea punctajelor)

Vali.