[rosedu-general] We got IRC channel

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Sun Oct 28 16:59:57 EET 2007

tip: exista un java applet numit PJIRC care mi se pare super tare ( http://www.pjirc.com ). Am putea sa il punem pe anacodanda ca oricine sa poata sa intre pe canal fara sa isi instaleze client de irc ( exemplu cum mi-a fost mie lene sa downloadez si sa instalez :P )

   wrote:

> Si nu uitaţi să puneţi #rosedu cu tot cu # in pidgin că eu am încercat
> fără prima oară :P

La câtă frică îmi e mie să intru pe messenger în ultima vreme, canalul
ăsta de IRC e exact ce avem nevoie pentru comunicaţie în timp real. Job
well-done, Vlad.

http://mail.yahoo.com