[rosedu-general] Intalnire ROSEdu + Idei de discutat

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Oct 25 22:11:53 EEST 2007

Salutare,

Activitatea a dispărut un pic p'aci vad si nu ne-am întalnit de câteva
săptămâni aşa că mă gândeam să ne întâlnim undeva săptamâna următoare
ca să punem la punct modificările/adăugarile pentru site-ul ROSEdu, să
punem la punct infrastructura pentru proiecte şi să le punem într-o
stare în care să poată începe intr-un ritm oarecare.

Propun să ne întalnim cândva săptămâna următoare(sau cine stie chiar
weekend-ul următor în cazul în care nu mai pleaca nimeni). Totuşi
personal aş prefera dacă e posibil să ne întalnim undeva înainte de
ora 8 astfel încât să avem timp destul de vorbă şi să nu fim "presaţi"
de timp.
Eu de ex joi si vineri după două sunt destul de liber(văd că şi cc-ul
e liber după 2 vineri). Oricum aştept părerile voastre privind o oră
de întâlnire.

Fiindcă e destul de mult de discutat aş vrea să propun niste teme de
gandire. Astfel trebuie să  hotărâm.
 - Câte proiecte luăm şi care sunt ele?
 - Ar trebui să avem un număr fix de proiecte(+o rezervă) de care să ne ocupăm?
 - Ce facem atunci când un proiect pierde suportul developerilor din
diverse motive?(adică nu mai lucrează nimeni la el)
 - Ce facem când vine cineva cu o idee super şi primeşte feedback
pozitiv de la multă lume dar deja ne ocupăm de X proiecte?
 - Cum ne ocupăm de HR(Human Resources)?. Aici cred că o abordare în
care doar ei să vină la noi nu e una 100% eficientă. De aia ziceam şi
data trecută să oferim posibilitatea, printr-o interfaţă propire să
completeze un formular în care să spună la ce se pricep cei care
doresc să participe. Astfel am putea să îi contactăm noi pe toţi care
vor să participe la proiecte în Python atunci când pornim un astfel de
proiect. Desigur că pastrăm şi posibilitatea ca ei să se înscrie
direct.

Cam astea au fost ideile de acum, aştept păreri,
Sergiu.