[rosedu-general] Eroare challenge

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Fri Oct 19 02:01:14 EEST 2007

--- Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>
wrote:

> Aveam intr-un timp 19
> puse 3 la bataie.

> tot 16 puncte. Ce se

> 	 1
>
> [...]
> In pagina statistica imi zice:
>
> puncte challenge: 3
> puncte qotd: 6
>
> Ar trebui sa am, asadar, 15 + 3 + 6 = 24
>
> Cine ma fura? :-P
>
> Razvan

In ziua lansarii, partea de challenge avea un bug (nu
returna punctele pentru provocarile care nu au fost
acceptate). Am reparat acest bug si am intrat in baza
de date si am dat punctele manual celor care trebuia.
Se pare ca peste tine am sarit.
M-am uitat acum in baza de date si am observat ca
trebuiau sa ti se returneze 6 puncte (exact
diferenta).

Vali.