[rosedu-general] WoUSO Launch Party?

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Oct 16 00:50:26 EEST 2007

Dumitrache Mihai-Marian wrote:
> legat de acest launch party propun o intalnire cat mai rapida
> vorbeam astazi cu lucian si andrei, iar concluzia a fost ca e nevoie de
> un plan rapid sa resuscitam rosedu.org <http://rosedu.org>, sa il facem
> practic si utilizabil, pentru ca acum e in focuri, in culmile gloriei si
> putem strange cat mai multi oameni
> ce spuneti ?

Constat in fiecare zi (bine, adica am constatat de 3 ori in doua
saptamani) ca rosedu aduna noi membri. Acum e momentul. Si pentru site,
si pentru membri (noi su existenti), si mai ales pentru proiecte.
Numarul membrilor creste, dar proiecte momentan sunt prea putine. Ideal,
fiecare ar lucra la ce ii place.

Si, offtopic, nu vreau sa fiu jackass, dar va rog... plain text emails?
Nu stiu, la mine arata ca naiba mailurile in format HTML.

Vlad