[rosedu-general] Praises for WoUSO story

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Oct 16 00:20:36 EEST 2007

Salut!

Mail-ul următor se adresează în special lui Andrei care a reuşit să
puncteze o poveste cu adevărat fascinantă şi fermecătoare. Uite câteva
feedback-uri primite după lansarea oficială a wouso:

Vlad Ureche:
---
Felicitari intregii echipe WoUSO!

Foarte sugestiva interfata noua. Dar la povestea rupe tot: M-am spart de
ras...
Recomand tuturor asistentilor de uso povestea de la WoUSO ca sa-si
alunge mahnirea ca nu au voie sa participe:
https://wouso.rosedu.org/?p=quest&level=0
---

Omar Choudary (asistent RC)

---
Indiferent ce zice Razvan ca a gresit grupul trebuie sa intrati pe link
si sa cititi povestea, e prea tare :).

  https://wouso.rosedu.org/index.php

Cred ca ma bag si eu in joc :D
---

Elena Apostol (asistentă RC)

---
   Am citit si eu povestea si mi-a placut.
   Cu toate acestea cred ca trebuie sa faceti o mica schimbare:
"Aceşti ucenici sunt adunaţi în Academia de Magie unde vei îşi vor
exersa puterile următorii ani"...
cred ca se dorea scries "Aceşti ucenici sunt adunaţi în Academia de
Magie unde ei îşi vor exersa puterile în următorii ani".
---

O să mai deretic prin poveste ca să o aduc la standardele gramaticale
europene nu doar standardele de calitate a conţinutului ;)

Job well done! Andrei, you rule dawg!