[rosedu-general] Autentificare LDAP

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Oct 16 00:05:09 EEST 2007

Salut, Alex!

După cum ai observat am lansat wouso. Jocul are atât de mare succes
încât mi-au cerut participare şi asistenţii de la RC.

Singura problemă este că nu ne-am prins cum putem permite accesul numai
celor care au acces la cursul de USO (sunt înrolaţi la USO). Ai idee cum
facem asta? Nu am reuşit să obţinem informaţia din LDAP.

Am ataşat şi un snippet dintr-un mesaj al lui Alex Eftimie referitor la
problemele de login întâlnite[1].

Mulţumesc,
Răzvan

[1]
---
Vei vedea ca se plang multi pe forum ca nu se pot loga. Am incercat
(acum 5 minute) cu numele lor de utilizator, fara parola pentru debug
si se pare ca LDAP nu returneaza nimic (primul apel ldap_search da
count=0, adica user-ul nu exista).

Este ciudat ca pentru noi (de anul II, sau asistenti, sau conturi mai
"vechi" pe curs.cs.pub.ro) totul este in ordine. Prin urmare suspectez
ca baza de date a LDAP este mai veche, sau sufera modificari. Inca o
data, problema este numai pentru cei de anul I, carora li s-au facut
conturi recent.

Tot dubios este ca unul dintre ei a zis ca "dupa 16 functioneaza".
Este ceva putred in legatura cu serverul asta Lightweight.