[rosedu-general] [Fwd: optionale semestrul II]

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Oct 15 23:50:07 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Ajutaţi-mă şi pe mine cu un sfat, 'dea Dumnezeu sănătate!
>
> Merci,
> Răzvan

My $0.02:

eu am facut Fizica Computationala cu domnul Dan Iordache. E unul din cei
mai tari profi pe care i-am avut: e un om (intelegator, intelept), un
proto-geek, si cu un fler deosebit pentru materia pe care o preda.
Explica foarte bine daca ai timp sa ajungi pe la cursuri, nu pune mare
accent pe prezenta, notarea e lejera (ca la orice optional I guess).

Fizica Computationala nu inseamna "cum sa faci un NFS" [eu asta credeam
:-)]. Noi a trebuit sa facem un program care se apropia destul de mult
de Metode Numerice -- domnul profesor vrea sa compileze un fel de
PhysLab, dar din punctul meru de vedere lucrurile sunt departe de asa
ceva -- majoritatea au facut programe Matlab, eu am scris ceva in C,
libertatea de implementare era prea mare pentru a putea fi componentele
integrate cu usurinta. Oricum, a fost prima oara cand am simtit ca am
facut ceva ce chiar avea utilizari practice (desi foarte simplu).

Sigur, materia e cam uhh... well, e fizica, dar schema de notare mi-a
permis sa iau 9 cu urmatoarele note in lucrari: 6, 2+, si 3-. Deci
accentul se pune pe programul care trebuie facut, pe care l-am prezentat
la sesiunea de comunicari.

All in all:
- foarte interesant
- cu inclinatii practice
- usor prea teoretic pentru gusturile mele
- mai aproape de noi decat tehnici de comunicare :P
- proful foarte tare -- cati mai arata in primul curs prima pagina
dintr-o lucrare publicata de ei acum 40 de ani? (spusele lui). Asta nu
inseamna ca e invechit omul!

Nu stiu ce s-a facut la celelalte cursuri in afara de tehnici de
comunicare, dar daca ar fi sa aleg din nou, as alege tot Fizica
Computationala.

Hope this helps,
Vlad

PS: Copy-paste away, probabil nu stai sa faci rezumate :-)