[rosedu-general] mascota rosedu

andrew b andreibuhaiu at gmail.com
Mon Oct 8 12:42:31 EEST 2007

On 10/7/07, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Hmm... nu ar trebui să fie „Mascota World of USO"? Din câte am văzut pe
> site, Rosedu are deja o siglă (foarte tare dealtfel).
>
> Oricum, mascota ar fi ok dacă am pune-o cumva în legătură cu povestea,
> care momentan nu există. +1 la sugestia lui Alex referitor la nume, dar
> +10 pentru o primă încercare.
>
> Another RON .02,
> Vlad

I'm on the story, dar vreau cateva lamuriri:
1. Am inteles ceva ca personajul USO deja exista, l-a creat cineva?
2. Eu am libertate 100% asupra povestii, adica sunt constient ca ea poate fi
respinsa si facuta alta, dar nu ar trebui sa mai discut cu cineva despre cum
ar trebui sa arate? cat sa fie cat mai in spiritul jocului?

Ain't got no money,
Andrei