[rosedu-general] World of USO - TODOs

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Oct 8 00:08:06 EEST 2007

Yoo,

Hai că ne-am mişcat super în weekend-ul asta aşa că lista s-a micşorat
considerabil. Pentru convenienţa tuturor am făcut o mică evaluare a
situaţiei. Acum mai avem:

Doua ticket-uri:

* Unul din ticket-uri e al meu, installerul web. El merge, mai trebuie
testat un pic doar şi o să îl închid.
* Celălalt e al lui Mihai care a zis că se uită, oricum nu e de maxima
prioritate.

Chestii de facut:

* Povestea World of Uso (a zis ca face Andrei Buhaiu
* Script database back-up+cron (poate fac asta maine)
* Separare config între moodle şi WoU.(a zis Alex că face asta dacă
vrem, eu zic să facem aşa)
* Instalat pe curs.cs

Chestii în lucru

* Vali a zis ca face o chestie astfel încat să aflii dacă ai caştigat
sau nu un challenge după ce a trecut ziua.

Cam atât pt acum, mai vorbim maine.
Sergiu.