[rosedu-general] [LONG] initiativa

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Sun Oct 7 20:51:11 EEST 2007

Salut!

Pentru toate echipa RosEdu:

Vreau sa va felicit si eu, personal, pentru a job very well done! cu World
of USO.
Am jucat in mod activ in perioada de testing si cred ca o sa fie un big
succes:-)
Daca se face un fel de launch party la o bere pentru WOU .. count me in ;).

Pentru studentii de anul 2 din RosEdu, de la facultatea de Calculatoare :
(imi cer scuze dar nu stiu daca toti sunteti de la facultatea aceasta sau
nu)

De curand s-a pornit o initiativa legata de masterul de la facultatea de
A&C. Aceasta
initiativa s-a materializat intr-o petitie care exprima ca idei principale
problema locurilor
mult prea limitate la master pentru sectia Calculatoare (de 2 ori mai putine
decat la sectia Automatica)
si optiunile de master in sine. Nu stiu daca stiati dar in prezent optiunile
de master alocate pentru noi..
sunt...nule :). Nici macar nu exista stresul alocarii materiilor din anii
trecuti, sa nu mai vorbim
de prezentarea unor noi optiuni de master.

Initiativa aceasta profita oarecum si de momentul acesta, in care nu exista
inca stabilite
niste optiuni de master, pentru a propune noi nister mastere pentru
facultatea noastra.
Mai multe detalii despre propunere gasiti in petitia atasata. Mobilizarea
pentru
semnarea si suportul acestei petitii se face la anii 2,3 si 4.

I am askin for ur help on this one, pentru ca am vazut ca ati avut extrem de
multa initiativa cu
proiectul la USO si de genul acesta de mentalitate este nevoie pentru ca
aceasta
petitie sa poata fi luata in seama.

Vreau ca in primul rand voi sa reprezentati grupa in care sunteti, urmand sa
comunicati si
celorlalti sefi de grupa din serie despre aceasta miscare. Pentru a nu
presupune prea mult
alergat/explicat dupa/la fiecare sef de grupa vreau sa stabiliti cat mai
curand o data/ora in
care sa ne intalnim si sa discutam despre cum vom aborda asta. Ar fi super
daca fiecare dintre
cele 3 serii ar cadea de acord la o zi si la o ora la care sa ne intalnim,
anul 3 cu anul 2. Am avea
astfel doar 3 intalniri, deci nu foarte multa bataie de cap.

Nu este ceva riscant din punct de vedere al pozitie noastre fata de
facultate asa ca .. semnarea
unei petitii de acest gen ar trebui sa fie ceva pur formal pentru colegii
vostrii. It's not like we're
tryn to bring down DCE!! (desi daca asta va merge....poate merita
incercat:P)

Deci.. ca sa concluzionez.. avem nevoie ca voi sa organizati seriile din
anul 2 pentru a ne putea
intalni! Nu alergati voi dupa toata lumea.. contactati un sef de serie si
explicati-i si pune-ti-l pe el
sa mobilizeze mai departe. O chestie de genul acesta nu s-a mai facut pana
acum....but that;s
exactly why it;s goin to work!

In primul rand multumesc pentru rabdarea de a citi mailul acesta..si va rog
bombardati replyuri
la acest mail cu parerea voastra!

What say u?!

--