[rosedu-general] World of USO - TODOs

Alex Eftimie alexef at rosedu.org
Sun Oct 7 18:40:28 EEST 2007

On 10/7/07, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Alex Eftimie wrote:
> [...]
>
> Partea nasoala la punerea intregii aplicatii pe curs.cs.pub.ro este ca
> pierdem controlul ei. Voi discuta cu Alex Herisanu despre acest lucru sa
> vad daca putem avea in vreun fel control. Oricum, ar fi ideal sa pastram
> controlul aplicatiei.

Atunci, hai sa nu o punem. Dupa cum am spus sunt doar 3 constante,
USOURL e doar un url, nu prea conteaza, HASH_* sunt mai problematice,
dar daca nu schimbi parola cu care se creeaza hashul prea des, si
perioada de validitate (1 zi) prea des, le putem maslui si pe astea.
Facem un config special doar cu astea 3 si avem grija ca de fiecare
data cand se schimba pe rosedu.org sa fie schimbat adecvat si pe
curs.cs.pub.ro.

Nu e greu si daca va hotarati asa, ma pot ocupa eu de asta.

Alex

> Razvan

Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/