[rosedu-general] World of USO - TODOs

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Oct 6 22:59:08 EEST 2007

O să comentez direct pe majoritatea chestiilor de facut:

> * trebuie schimbat si pe site numele oficial din USO Quest in World of
> USO pe site (Mihai, Vali)

E relativ simplu de făcut

> * trebuie incheiat manualul (Razvan, Sergiu, orice voluntar)

O să îl updatez în curând cu ce e scris acum în wiki, aştept
update-uri în continuare.

> * trebuie ascuns modul de acces la baza de date si la intrebari (sa nu
> apara nimic de genul acesta in source browser in trac sau oriunde
> altundeva cu acces public) (Alex, Mihai, Vali)

Pai chiar daca păstrăm să zicem baza de date pe anaconda fac eu o bază
de date nouă cu un alt user care nu o să fie public si gata.

> * creat o forma de bkup a bazei de date (o data la o zi) in cazul in
> care avem probleme; o putem pune chiar si sub svn sau ceva; desi putem
> ceva de genul uq-db.day.month.year.bkup (Sergiu, Vali)

Trebuie copiat script-ul de la finalul paginii ăsteia şi să îl adăugăm
la cron şi am rezolvat problema http://www.onlinecronjobs.com/en/faq (
o să încerc să fac eu dacă nu o face cineva până atunci)

Cam atât deocamdată, mai vorbim.
Sergiu.