[rosedu-general] Quest-ul (in sfarsit)

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Sat Nov 24 18:27:52 EET 2007

--- Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>
wrote:

> Salut!
>
> Dupa ani si ani am reusit sa duc la bun sfarsit
> quest-ul. Totul se
> gaseste in fisierul

/usr/local/wouso/admin/new_quest/questlevels.inc.php.
> Fisierul e detinut
> de wouso:uq fara drepturi pentru others, deci e
> safe.
>
> Rugamintea mea este sa va aruncati si voi o privire
> peste intrebarile
> propuse sa-mi spuneti ce parere aveti. Orice
> feedback este binevenit. As
> vrea sa faceti asta cat mai repede ca sa dam drumul
> la quest ca vad ca
> lumea a inceput sa nu prea mai aiba chef de wouso.

Cand punem Questul trebuie recalculat nivelul (sa nu
se ajunga prea repede la 7).
Am facut eu asta pe site-ul de test. (mai trebuie pus
pe site-ul oficial).
Incepand cu luni seara am timp sa ma ocup de asta.
(acum invat la TS - e multa teorie).

Vali.