[rosedu-general] Quest-ul (in sfarsit)

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Nov 24 00:41:19 EET 2007

Alex Eftimie wrote:
> Salut,
>
> Parerea mea:
> 5 - este prea simplu,

Voi schimba

> 8 - pare error pron,

Nu e. Exista o singura ordine a argumentelor. Este vorba de comanda
setquota in care argumentele pot fi introduse numai in ordinea precizata
acolo.

> 10 - ar trebui la un nivel inferior, banuiesc ca nu cere decat un
> search dupa termen pentru a afla autorul,

I'll look into it.

> Iar 19 si 20 plagiaza special Questul :P

Mda, la nivelurile mai grele te lovesti de asa ceva. Ar fi fost prea
mult sa le pun direct in pagina HTML.

E posibil sa mai existe un nivel 21 dar inca nu am dus la bun sfarsit
procesul de cross-compiling pentru powerpc :-)

Razvan