[rosedu-general] Legat de ATLANTIS

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Thu Nov 15 23:55:33 EET 2007

nu partea cu ce zicea in titlu conta...ziceam ca de la aia mi-a venit ideea...nu am zis ca ai gresit..so..ce parere ai de un forum ca ala?

Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:  Alex Juncu wrote:
> (ca sa nu mai fie reply, o sa fac subiect nou :P)
> A trimis Razan mesajul despre Atlantis pe forumul de Retele Locale cu
> titlul "forum pentru studenti".

Ar fi trebuit sa zica "server pentru studenti".

Puteti corecta, va rog, ultima fraza cu:

"Pentru suport sau cereri speciale puteti trimite un e-mail la
admin at atlantis.cs.pub.ro."

Am inteles eu gresit. Scuze.

Razvan