[rosedu-general] Legat de ATLANTIS

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Thu Nov 15 20:15:32 EET 2007

(ca sa nu mai fie reply, o sa fac subiect nou :P)
A trimis Razan mesajul despre Atlantis pe forumul de Retele Locale cu titlul "forum pentru studenti". Alt lucru care am propus eu anul trecut: sa se face un forum ca lumea pentru toti studentii din CS!!
Doar nu e asa greu.
Si facem structurat pe promotii si serii chiar si si pe grupe...
Un SMF mic acolo...nu strica...si cred ca ar fi foarte util...ca totusi curs.cs.pub.ro si forumurile de acolo nu au acelasi efect pe care l-ar avea un forum global.
Ce ziceti?