[rosedu-general] Updates + sedinta 26.07.2007

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Jul 27 01:16:31 EEST 2007

Salut,

Am avut o mica sedinta azi unde am discutat mai multe detalii privind
USO Quest si am format un mic plan de bataie pentru desfasurarea
proiectului. In mare parte detaliile raman cele din mail-ul lung scris
de Razvan. Din pacate sunt prea obosit sa scriu acum un "raport" dar
atasez 3 poze cu board-ul pe care am scris unele chestii.

Tot cu ocazia asta am realizat si 4 liste de discutii:
Moodle-dev  	Lista de discutii pentru pentru integrarea cu Moodle
moodle-dev at rosedu.org
Uq-challenge 	Lista de discutii pentru partea de challenge a USO Quest
uq-challenge at rosedu.org
Uq-dbdesign 	Lista de discutii pentru design-ul bazei de date
uq-dbdesign at rosedu.org
Uq-quest 	Lista de discutii pentru USO Quest uq-quest at rosedu.org

Va invit sa va inscrieti unde va intereseaza.

In alta ordine de idei tin sa va anunt ca in mare parte site-ul si
forumul sunt functionale din nou.
Site : http://rosedu.org
Forum : http://forum.rosedu.org
Feel free to use them, sa imi ziceti ce bug-uri gasiti sau ce nu merge
sau ce vreti sa mai adaugati. Vedeti ca nu tre sa faceti 2
utilizatori, daca faceti cont pe site o sa mearga si pe forum.

Cam atat am in minte acum, daca o sa imi aduc aminte ceva va spun maine.
Sergiu.