[rosedu-general] Test

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Mon Jul 23 19:26:15 EEST 2007

hmz ...  "fuzionare cu o firma cu acte in regula"
a ce suna asta ?
am si eu o intrebare in cazul acesta: ce se doreste de la rosedu, care sunt
scopurile principale? dupa parerea mea, rosedu era o comunitate open source,
nicidecum o ramura a unei firme.
Daca se porneste cu ganduri de a scoate bani se poate si mai simplu, ceva
din interior, razvan (el e printre cei mari) pune actele pentru o firma, si
gata treaba.
Sper sa fie doar un zvon. Toate cele bune.
Mihai

On 7/23/07, Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com> wrote:

> Asta e lista _principala_ a rosedului?
> Ce s-a mai discutat la acea sedinta?
> Am vorbit cu Tibi inainte de sedinta, cred, si spunea ceva de
> fuzionare cu o firma cu acte in regula, care mai este treaba?
>
> Lucian

Dumitrache Mihai - Marian