[rosedu-general] Statut liste wouso

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Dec 11 00:27:07 EET 2007

Salut,

În primul rând mulţumiri lui Lucian pentru reorganizarea listelor la o
adresă centralizată. Sper ca http://lists.rosedu.org/ şi o singură listă
per proiect să devină un obicei.

Întrebarea este: ce s-a întâmplat cu listele de la World of USO? Nu văd
nicio listă la adresa amintită şi, deşi sunt de acord că s-a exagerat
iniţial cu 4 liste, nu cred că e o soluţie să privăm proiectul de orice
mijloc de comunicare drept pedeapsă retroactivă :-P

Probabil listele încă mai există, dar nu sunt la aceeaşi locaţie, caz în
care îl rog pe Luci (mailman admin FTW) să le aducă la normă. Dacă e pe
vine mişcarea sau am sărit eu pre brusc, îmi cer scuze.

Vlad
--
Lisp is to emacs what sex is to STDs.