[rosedu-general] vmchecker - request for brainstorming

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Dec 10 22:23:25 EET 2007

On Dec 10, 2007 9:03 AM, Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com> wrote:

> Gata, am facut-o, te-am inscis pe tine si pe Vald, si pe mine.
>
> Lucian

Doresc si eu inscriere pe lista. Daca proiectul se va face in Python,
C sau Java mi-ar placea sa codez si eu la el.

Alex

PS: am observat o tendinta de a se discuta lucruri serioase (legate de
administrarea anacondei) pe lista rosedu-general (care este citita de
toata lumea). Poate ar fi mai bine ca adminii sa vorbeasca pe
rosedu-admin at lists.rosedu.org? Zic si eu :)
--
Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/