[rosedu-general] Rosedu, wiki/trac, svn

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Mon Dec 10 13:12:30 EET 2007

Perfect, stiam eu :D Deci putem conta pe tine la desen?
Eu vad totul ca pe o pagina cu "This week's commics, this week's quote
etc." cu previous si next.
Ideea e ca totul sa se publice periodic, la 1 - 3 saptamani, ca sa
mentinem interesul vizitatorilor pentru a reveni si a verifica daca s-a
pus ceva nou.

PS: mailul tau ca si cel al lui mihai a avut atasament.. ca nu vad
atasat decat un txt Part1.2 cu linkuri spre lista, save the noob from me :)