[rosedu-general] Poze Tanenbaum

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Dec 6 19:21:21 EET 2007

Salut!

Dorim sa facem o pagina cu poze de la prezenta lui Tanenbaum in
facultatea noastra. Bogdan, stiu ca tu faci mereu poze. Daca mai are
cineva poze o sa-l rog sa contribuie. La fel, daca mai e cineva care mai
stie pe cineva care are poze, il rog sa contribuie.

Pentru a face asta, am creat contul pictures pe anaconda.cs.pub.ro.
Puteti folosi SSH (scp) pentru a copia pozele pe server. As avea trei
rugaminti:

1. creati un director in formatul nume.prenume ca sa stiu de la cine
sunt
2. micsorati pozele la o dimensiune mica dar acceptabila; cota este de 1
GB si nu vreau sa umplu cu poze de la o singura persoane
3. nu puneti poze care sunt foarte apropiate una de cealalta sau aproape
identice

Razvan