[rosedu-general] sorry guys

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 30 14:25:54 EEST 2007

Azoitei tudor wrote:
> pe aceasta cale as dori sa-mi cer scuze ca am zis ca ma bag si nu am
> facut nimic. Ideea e ca discutia a avut loc imediat dupa ce eu am
> teriminat ccna 2 si nu avusesem pic de vacanta. De acolo am plecat cu
> ideea ca deadline-ul ar fi pe la  inceputul lui octombrie asa ca am
> plecat in Grecia vreo 15 zile. La intoarere am vazut ca Sergiu trimisese
> roadmap pe  9( eram in bulgaria atunci) si ce as fi putut sa fac si eu
> era deja gata si acum ma asteapta o restanta calduta. Sorry again  pt
> incurcatura si cu toate ca sunteti liber  sa o faceti nu mi-o luati in
> [...]

Nicio problemă. 20 de Ave Maria şi 500 de mătănii zilnic timp de 3
săptămâni :-)

Seriously now, I hope you had fun. Lucrurile oricum sunt departe de a fi
finalizate aici (sigur, sunt scrise, dar probabil buggy).

Vlad

--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.