[rosedu-general] We got moodle!

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Tue Aug 28 22:58:45 EEST 2007

Great progress!

Hai că azi, împreună cu Alex (şi cu ajutorul tuturor care au scris
parţile componente) am reusit să facem Uso quest să meargă, inclusiv
integrarea cu Moodle, şi chiar am completat vreo două ticket-uri!

Acum trebuie să facem partea de rulare a challege-urilor să meargă
daca am inţeles bine şi sa rezolvăm ticket-urile deschise( le vedeţi
aici http://rosedu.org/dev/uso-quest/report/1 ).

Fiindcă dezvoltarea direct pe site nu e prea sănătoasă la îndemnul lui
Alex am reorganizat puţin lucrurile. Astfel am făcut directorul
uso-quest in repository, director care va conţine toate componentele
integrate. Acum(şi de acum încolo), el este practic identic cu
anaconda.cs.pub.ro/uq/ . Când lucraţi, lucraţi cu repository-ul in
directorul uso-quest. Dacă vreţi sa testaţi sau sunteţi sigur că
merge, faceţi upload pe anaconda. Partea de integrare moodle a ramas
în moodle-dev şi este identica cu
anaconda.cs.pub.ro/moodle/blocks/uqlink.

Cam atât pentru seara asta. Răzvan o să testeze uq-translate în curând
şi o şa avem şi întrebari de test pentru qotd şi challenge.

Happy testing şi daca găsiţi vre-un bug, bagaţi un ticket
http://rosedu.org/dev/uso-quest/newticket

Sergiu.