[rosedu-general] We got moodle!

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Aug 28 16:47:20 EEST 2007

Dumitrache Mihai-Marian wrote:
> Salut,
> Razvan cred ca s-a omis si nu ne-am uitat pana acum dar avem nevoie sa
> mearga link-ul : http://anaconda.cs.pub.ro/uq/index.php  :D

Done!

Vezi că dă eroare. O fi din cauza bazei de date.

Vali (şi ceilalţi); când adăugaţi sau modificaţi un director/fişier
puneţi-l cu drepturi de write pentru grup ca să poată fi modificat şi de
ceilalţi. Dacă aveţi de copiat o structură întreagă puteţi reveni la
dreptul de write pentru grup folosind comenzile:

$ find /usr/local/uq -type f -exec chmod 664 {} \;
$ find /usr/local/uq -type d -exec chmod 775 {} \;
$ find /usr/local/uq -type d -exec chmod g+s {} \;

(ultima comandă adaugă bitul sticky la grupul unui director pentru a
forţa păstrarea acelui grup pentru fişiere şi subdirectoarele acestuia)

Am făcut eu schimbările în momentul de faţă.