[rosedu-general] After three millennia

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Aug 25 21:05:16 EEST 2007

Salut!

Îmi cer scuze pentru perioada prelungită de absenţă şi de lipsa unui
anunţ oficial în acest sens, dar am crezut că o să pot vorbi şi de la
Braşov. Din păcate, nu a fost cazul şi am fost mult timp ocupat cu
diverse probleme.

Am ajuns înapoi la Bucureşti, însă. Am reuşit să mă sincronizez cu
mesajele primite în ultima vreme, mai puţin cele de la rosedu (am lăsat
ce e mai bun la sfârşit). Sunt deosebit de încântat de evoluţia
acestuia. În decursul serii de azi (ce a mai rămas din ea) o să citesc
mesajele din ultime două săptămâni şi o să analizez şi rulez codul de
până acuma.

Voi trimite fie astăzi fie mâine dimineaţă un feedback referitor la ce
s-a făcut până acum, ce mai e de făcut şi ce mai putem face.

Întrucât am vorbit destul de mult pe e-mail aş vrea să propun o
întâlnire face 2 face într-un cadru mai puţin formal (a.k.a. la o bere)
unde să discutăm despre uso-quest şi rosedu. Mie îmi convine orice zi
începând de lunea viitoare încolo. Propunerea mea este marţi seară
(undeva în jurul orei 8), dar dacă preferinţele voastre sunt altele
putem modifica.

Toate bune,