[rosedu-general] Sa incepem

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Aug 13 17:29:56 EEST 2007

On 8/13/07, Dumitrache Mihai-Marian <mmdumi at gmail.com> wrote:
> [...]
> proiectului, deci inca 4 clase. Nu stiu daca are rost sa facem pe repository
> directoare separate doar pentru 1 clasa, alex sugera sa le punem pe toate la
> un loc.
> Pe repository am avea nevoie de 3 directoare:
> 1. config -> contine config.php (setarile proiectului), si pages.xml ( un
> fisier simplu care contine numele paginilor din proiect, si cate un handler
> pentru fiecare pagina)
> 2. classes -> contine clasele proiectului
> 3. templates -> fisierele .tpl pentru smarty responsabile cu partea html
Pare totul ok, l-am instalat fără probleme.

> @ Sergiu: ceea ce am facut acolo e foarte modular, am folosit css, daca mai
> vrei inca o "casuta" in stanga se pot pune in cateva secunde, sau daca vrei
> sa schimbi culorile se poate si mai repede.

Da, am vazut :) .. doar ca eu am nişte chestii de genul: "nu suport
fonturile Serif" :) şi de aia ziceam că sunt unele chestii care nu îmi
plac foarte mult :P. Oricum partea de layout se rezolva cel mai uşor
dacă e.

Oricum eu zic că totul arata bine aşa că spor la treabă! :)
Sergiu.