[rosedu-general] Am inceput oarecum ...

Sergiu sergiu.iordache at gmail.com
Sun Aug 12 00:34:18 EEST 2007

E ok aşa dar baza de date o să fie interogată destul de des pentru că la
listarea de ladder ai nevoie de nume şi prenume, la fel şi pentru
alegerea ţintei. Ceea ce sper este că exista un câmp în moodle care să
ne ajute sa ne dăm seama care student ia parte la cursul de uso şi care
nu. Altfel e cam nasol.