[rosedu-general] Am inceput oarecum ...

Dumitrache Mihai-Marian mmdumi at gmail.com
Sun Aug 12 00:06:16 EEST 2007

da razvan, am verificat (defapt alex) a verificat si rosedu si
curs.cs.pub.ro se afla pe acelasi server.
in acest caz putem sa folosim in acelasi timp cele 2 baze de date : moodle
si rosedu, se conecteaza ele singure in php, si in query se foloseste :
moodle.xxx rosedu.xxx .
acum ne gandeam la o alta problema, daca interconectand cele 2 baze de date
in query se va misca mai greu .
am spus ca vom vedea de cate ori am apela sau cat de des baza de date de pe
moodle, si daca nu riscam sa intarziem prea mult aplicatia o sa folosim asa
bazele de date, sau cautam alta solutie
pana atunci ... spor la ce vreti voi
mihai