[rosedu-general] Am inceput oarecum ...

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sat Aug 11 22:08:25 EEST 2007

On 8/11/07, Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com> wrote:
> Salut,
>
> Nu inteleg, cum adica un tabel din doua baze de date diferite?
>
> Spor!

Pai: moodle tine userii in baza de date moodle, tabel mdl_user, in
timp ce USO quest ii tine in db uq-test, tabel utilizatori. Ceea ce am
vrut sa spun, ar fi fost ca uq-test.utilizatori sa extinda singurul
tabel cu username si parole, adica moodle.mdl_user. Altfel spus, ori
de cate ori exista un id_<utilizator> (cum sunt id_initiator si
id_dest din uq-test.challenge) acesta sa pointeze spre id-ul din
moodle.mdl_user si nu spre id_utilizator din uq-test.utilizatori.

Nu stiu daca sunt indeajuns de clar si imi pare rau pentru asta.
Sugestia mea a venit de la constatarea ca ambele baze de date impart
acelasi server mySQL... prin urmare un query in care sa interlegi doua
tabele din baze diferite este posibil.

:D

--
Alex Eftimie