[rosedu-general] Roadmap USO Quest

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Aug 9 21:11:22 EEST 2007

Iata cam cum sta treaba cu Roadmap-ul pentru USO Quest:

Am pus mai multe milestone-uri care reprezinta datele pana cand
trebuie sa fie gata diferitele componente ale proiectului. Ele se
gasesc pe pagina Roadmap a trac-ului.
http://rosedu.org/dev/uso-quest/roadmap

Datele sunt puse astfel incat sa acopere mai tot timpul pana la scoala
si reprezinta niste deadline-uri destul de usor de atins.

Partea de Question of the day e destul de usoara asa ca pot sa o faca
cei care vor sa invete PHP+MYSQL .. (eventual  Vali Priescu si Tudor )

Partea de Challenge e ceva mai complicata insa blueprint-ul e facut de
de mine, o sa il updatez imediat cu ultimile modificari, trebuie
aplicat ce e acolo.

De translate se ocupa Dan cu Razvan deocamdata.

Quest-ul e oarecum independent si o sa il discutam mai incolo.

De integrarea cu moodle or sa se ocupe in principiu Cosmin cu Andrei Cibotaru.

Cei care vor sa lucreze la o anumita parte din proiect sunt rugati sa
se treaca in urmatoarea pagina din Wiki
http://rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/MembriiEchipeiDupaTaskuri

In mare ideea e urmatoarea: In 2 sapt trebuie sa fie gata QotD, in
trei saptamani sa fie gata si integrarea moodle si challenge. Dupa aia
avem o saptamana de teste si verificare bug-uri + noi adaugari si inca
o saptamana pana incepe scoala si trebuie sa fim gata.

Oricum va rog sa lucrati cu Trac, cu wiki-ul, mai ales pentru ca e
foarte simplu si ca o sa folosim sistemul asta la toate proiectele de
acum incolo. De asemenea va rog sa va treceti numele pe pagina cu
task-uri in dreptul componentei la care vreti la lucrati. Nu in
ultimul rand asteptam feedback de la voi.

Cam asta e, stiu ca e un post lung, sper ca nu am fost prea incoerent :)
Sergiu.