[rosedu-general] Development issues - trac

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 1 18:04:54 EEST 2007

Salut!

Am discutat cu Sergiu si am ajuns la concluzia ca trac
(http://trac.edgewall.org/) este unealta esentiala pentru a coordona
proiectele ROSEdu.

Singura noastra problema este faptul ca nu ne dam seama cum ar fi mai
bine. Sa punem o instanta de trac pentru fiecare proiect sau una singura
pentru toate. Se pare ca exista facilitati de control a mai multor
proiecte pentru aceeasi instanta de trac.

Dupa parerea mea, ultima este solutia adecvata (cu o singura instanta
care controleaza mai multe proiecte). Am putea sa facem legatura la
rosedu.org (Drupal) printr-un link catre dev.rosedu.org

Voi ce ziceti?

Razvan