[robocheck-dev] Idei si intrebari

Constantin Mihalache mihalache.c94 at gmail.com
Thu Jun 25 16:07:34 EEST 2015

Salut!

    Am vazut ca pe wiki, la sectiunea Detected Errors, sunt cateva
puncte care sunt legate de coding style (number of lines in a function
exceeded maximum admitted, number of character in a line exceeded
maximum admitted, etc.) asa ca am implementat un modul pentru C
(codingstyle.py) care, deocamdata, verifica numarul de caractere de pe
o linie si numarul de linii din fiecare functie si returneaza o lista
de erori.

Other things done:
    *am schimbat run-tests.sh conform issue-ului "Use pushd and popd..."
    *am adaugat un test pentru a verifica modulul codingstyle.py
(works as expected)

Toate modificarile sunt in fork-ul asta [1].

Nelamuriri:
    1. Nu stiu daca am gresit sau nu ca am scris eu parsarea surselor
si ca nu am integrat un tool care sa verifice chestii. (mi s-a parut
mai usor de controlat)
    2. Daca abordarea mea e in regula, in fisierul codingstyle.py sunt
hardcodate la inceput numarul maxim de caractere pe linie si numarul
maxim de linii dintr-o functie si presupun ca ar trebui mutate intr-un
fisier de configurare or something. (any advice?)
    3. Ar fi ok introducerea de unit-test-uri ?

Awaiting feedback,
Constantin