[robocheck-dev] Current Status

Andrei Buhaiu andreibuhaiu at gmail.com
Mon Jul 20 12:30:21 EEST 2009

Salut,

o să încerc să fac un mic rezumat al stării proiectului.

Done:
 - Modul Splint (probabil mai trebuie aranjat puţin când o să scoatem
id-ul erorilor calumea)
 - Modul Efence (tot probabil la codul de eroare mai trebuie lucrat)

Working on:
- Modul Valgrind (din ce mi-a spus Cristi e destul de ok, probabil c-o
să terminăm în scurt timp cu el)
- Modul Central (tot lucrăm la el, încercăm să vedem ce şi cum mai
trebuie aranjat pe măsură ce mai progresăm şi cu celelalte module)
- Codurile de eroare (Lucian poţi să ne spui ceva despre cum stăm?)

Researching:
- AST (Andrei ai mai găsit vreun utilitar care să facă treaba?)

New tasks:
- Verificare a greşelilor de tipul Variabile, Macrouri şi
Comentarii[0], chestii care se referă mai mult la cum arată efectiv
codul, the art nontechnical part. Cezar te poţi ocupa de asta? Dacă
mai ai întrebări poţi să le dai pe listă, e greu de spus exact ce
greşeli intră pe acolo, sper că este oarecum clar cam în ce categorie
intră. Aş vrea să cauţi mai mult utilitare, poate găseşti ceva care să
ne uşoreze munca. Momentan o să fie în partea de Research, vezi cam ce
greşeli ar trebui să analizezi şi cauţi eventuale utilitare, asta până
miercuri e ok?
- Revizuire modulele valgrind şi efence. Cristi poate pune Lucian
erorile şi mai completăm şi aranjăm puţin cum arată modulele scrise de
tine, pentru că le-am făcut puţin în grabă, din cauza mea.

Dacă aveţi orice întrebare legată de orice aspect al proiectului în
momentul de faţă sau al task-urilor vă rog frumos să le puneţi pe
listă. Trebuie să discutăm mai mult pe listă. :D

--
Andrei Buhaiu

[0]http://dev.rosedu.org/robocheck/wiki/greseli