[robocheck-dev] "Barem" SO/PSO + exemple de surse

Barca Cristi mocke_bcm at yahoo.com
Tue Jul 7 13:39:07 EEST 2009

Salutare,

Mi-ar fi de folos un "barem" de punctare/depunctare pt SO/PSO + cateva exemple de surse (eventual unele super bine scrise, altele foarte prost scrise) ca sa pot sa am o abordare mai obiectiva a problemelor.

In privinta "Depistat greșeli frecvente și clasificat după metode de detecție greseli (Cristi Bârcă)", o sa clasific metodele de detectie dupa tipul dinamic/static nu dupa tipurile de programe (presupun ca urmatorul task va face asta).

Numai bine,
Cristi

PS: Razvan, ziceai ca ai si tu o lista cu niste probleme detectate de tine. Nu ar strica sa-mi trimiti si mie pe mail (sau sa faci share pe trac) ca sa pot adauga/compara cu ce am gasit/gandit si eu pana acum. Multumesc!

PSS: admin trac - nu avem privilegii de "edit" pe trac :D