[robocheck-dev] Status trac

Razvan Deaconescu razvand at gmail.com
Mon Jul 6 18:03:22 EEST 2009

On Mon, 2009-07-06 at 12:48 +0300, Andrei Buhaiu wrote:
> Am pus informațiile pe trac, am făcut o pagină pentru întâlniri. Am
> trecut acolo toate informațiile relevante de azi, sper, dacă sunt
> probleme mai puteți și voi edita, aveți făcute și paginile de wiki
> pentru task-uri. Avem și un canal de irc, #robocheck pe
> irc.freenode.net.

Am creat conturi pentru toata lumea implicata in proiect. Ati primit un
e-mail cu informatiile de acces. Puteti edita in wiki si puteti face
commit in SVN.

Am creat pagina[1] pentru prima faza a proiectului: cea de documentare
si propuneri. Am adaugat intrare in sectiunea de activitati[2].

Happy hacking,
Razvan

[1] http://dev.rosedu.org/trac/robocheck/wiki/Documentare
[2] http://dev.rosedu.org/trac/robocheck/wiki/WikiStart#Detaliat