[pylxr-dev] [PyLXR] Feedback/issues/sugestii

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Jul 21 08:58:07 EEST 2010

Buna, Irina!

In cadrul RSoC am pornit proiectul PyLXR[1] - o reimplementare a LXR,
dar scrisa in Python. In momentul de fata, am ajuns intr-o faza cat de
cat stabila.

Poti, te rog, sa faci un review al interfetei, modul de utilizare etc.
si sa vii cu feedback/sugestii observatii? Foloseste, te rog, acest
link[2]. Este indexat proiectul Transmission. Orice ti se pare nelalocul
sau, orice ti se pare ca poate fi imbunatatit, te rog sa raportezi.

Pentru a raporta feedback-ul/sugestiile, te rog sa folosesti interfata
de issues[3] a Redmine. Va trebui sa te autentifici folosind contul de
pe swarm.cs.pub.ro

Multumesc,
Razvan

[1] https://projects.rosedu.org/projects/pylxr