[osss] Link-uri GitHub pentru proiect Django

Robi Robi robi10101298 at yahoo.com
Fri Jun 26 23:35:43 EEST 2015

Buna seara!In aceasta ,,echipa" sunt doar eu. Link-ul proiectului este acesta: robi10101298/OSSS-2015-Django-Movie-app Este inca Work in Progress, sper ca pana duminica sa-l termin. Multumesc, o seara buna!
|   |
| robi10101298/OSSS-2015-Django-Movie-appOSSS-2015-Django-Movie-app - My first Django movie app |
|  |
| View on github.com | Preview by Yahoo |
|  |
|   |

   Robinson Chera