[offtopic] Diacririce pe siteuri

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Wed May 13 13:53:56 EEST 2009

(o mică mare frustrare pe care o am legat de site-urile din Politehnică)

Am observat că a fost pus online site-ul Catedrei de Calculatoare [1].
Arată ok, dar am văzut că nici acest site nu este în limba română :|
come on..cât de greu este să se facă un site care să conţină
diacritice?
De fapt altă problemă, tot site-ul nu conţine diacritice, dar
newsletter-ul, are formularul cu 'parolă" şi "ţine-mă minte". It's not
professional...
Ok, să zicem că acs.pub.ro poate nu e în 'controlul nostru' şi e mai
vechi şi nu se chinuieşte nimeni să îl mai schimbe... dar nici când se
face un site nou sau când se reface unul (cum este exemplu pub.ro) nu
se ia în considerare că limba română are mai multe caractere decât
limba engelză?

[1] http://cs.pub.ro/