[offtopic] Forum sau listă de discuții [Was: Re: [rosedu-general] [CDL]TO DOs]

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Feb 20 14:39:54 EET 2009

alexandrujuncu at gmail.com wrote:

> OT: uite de asta îmi plăceau mie forumurile și nu mailing
> list-urile... nu erau probleme de acestea....:P

Chiar sunt interesat de o argumentare. De ce forumuri > liste de
discuții? My view:

Forumuri == avatare, multe conturi separate, spam, abuz, și o interfață
cel puțin caraghioasă. Forumurile taie semnăturile, nu și textul
irelevant (iar lipsa citatelor în forumuri mi se pare evil). Pentru
liste de discuții ai o interfață unică, și pe care o controlezi într-o
măsură mai mare decât pentru un forum. În plus, ai un singur `cont',
adică va trebui să folosești foarte rar parola pe care o dai când te
înscrii pe listă.

Dați în mine cu argumente. Cred că ne știm suficient de bine cât să
purtăm o discuție și să nu degenereze în diverse (vezi grupul anului 3
și circul din ultimele zile).

Vlad