[offtopic] CS 1.6

Andrei Soare andrei.soare at gmail.com
Mon Dec 28 12:02:56 EET 2009

2009/12/28 mihai maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Total off-topic. Îți trebuie pentru EGC? :P

Nu, lol :P imi trebuie pentru relaxare :P

2009/12/28 Andrei Buhaiu <andreibuhaiu at gmail.com>:
> Nu mi-e foarte clar care e problema, vezi dacă te ajută howto-ul de
> aici[0].
>
> [0]http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3731&iTestingId=44488

In primul rand, e vorba de CS1.6, nu Source. Problema mea e ca vreau
sa-i pun si crack, pentru ca nu-l am original.
Am downloadat installer-ul oficial de aici[1] si dupa ce l-am
instalat, am executat Steam.exe si a inceput sa-si faca update-uri
oficiale, dupa care mi-a cerut un cont, pentru care trebuie probabil
sa platesti.

Deci nu merge fara crack, nu ? Asa ca am gasit unul pe torrente cu un
crack (PacSteam), dar crack-ul nu merge in wine, da un exception si
crapa cand execut Steam.exe
What can I do ?

[1]: http://halflife2.filefront.com/file/CounterStrike_16_Steam_Installer;18828

--