[offtopic] [rosedu-general] Excursie ROSEdu

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sun Dec 13 21:19:33 EET 2009

On Sun, 13 Dec 2009 15:54:20 +0200
Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

> Fals. Alexandru Juncu este cel mai frumos și deștept. Urmat
> îndeaproape de Dumitru Vlăduț Dogaru (la deșteptăciune nu la
> frumusețe, Doamne Ferește!)

> Touche!

> Honey, we're just getting started!

WTF, people? Nu mă ating de mail o zi și începeți să vă troll-ați[1]?
Andrei, ai să faci și are să-ți placă. Alex, tu vrei să te invite
Andrei în oraș? De ce nu mi-ai zis mie? Îi sugeram eu subtil :-P

[1] propun ``a troll-a'' în loc de ``a troll-ui'' pentru a sărbători
prima zi din ultimele 6 luni cu >10 mail-uri pe listă.

Răzvan, cum adică nu sunt frumos? Not to mention ai uitat o virgulă
prin zona aia.

Srsly, let's all relax, și pe mine mă enervează Andrei. Și Alex. Și mai
ales eu. Dar cel mai mult Răzvan. But I don't complain :-P

Vlad