[offtopic] [rosedu-general] [Restructurare resurse] Forum (offtopic:AlexEf)

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Sun Aug 2 09:48:46 EEST 2009

Pe 2 august 2009, 06:33, Alex Eftimie<alex at rosedu.org> a scris:
> Sper ca  discutia e pe offtopic (da, Alexandra, nu stiu sa citesc ce vine dupa
> To: ), altfel s-a facut zgomot in jurul meu.

Nu este pe offtopic, am trecut-o eu acum . Stiu ca nu prea ai
skill-uri in ceea ce priveste cititul,  dar hai ..., fie, astazi sunt
mai indulgenta avand in vedere ca este ziua ta :-P. Asa ca:
La multi ani, sa fii sanatos, fericit si iubit, sa nu albesti
niciodata, sa ai parte de mega-distractie printe americani si
__mai_ales__, sa ne aduci si noua ceva frumos :-D.

P.S
Dupa aia mi-am dat eu seama, asemanarea dintre numele noastre e mai
mare decat crezi. Te cheama Ioan, ma cheama Ioana :-P

 Alexandra