[offtopic] Nettiquette fost: Re: [rosedu-general] face Tibi lista pana la urma ?

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Apr 3 11:42:29 EEST 2009

Tabara Mihai a scris:
> Salut !
>
> Pana la urma face Tibi lista cu restul de date sau se inregistreaza
> fiecare pe site ?
>
> Numa' bine,
> Mihai Tabara

> _*/Tabara Mihai/*
> _*/University "Politehnica" of Bucharest/*
>
> */~The Faculty of Automatic Control and Computers/*

Salut Mihai,

Nu ai lipsit de la primul (niciun) curs CDL, deci îmi permit să-ți trag
de urechi nettiquetta:
1. ai schimbat titlul threadului
2. ai făcut top posting, pe o listă inline/bottom-posting
3. ai dat reply la un message digest
4. ai continuat o discuție despre care Lucian a propus să nu o mai
purtăm public; era suficient să-i dai mail lui Tibi, singurul în măsură
să-ți răspundă
5. ai folosit HTML în corpul mesajului

Cam atât :P. Mai găsește cineva ceva?

Alex