[offtopic] C is the new Java

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 15 14:07:17 EEST 2008

Razvan Deaconescu wrote:

> Nume asemanatoare cu asta sunt la greu prezente in API-ul nucleului
> Windows[1]. E un stil de a denumi functiile care este destul de clar cu
> riscul de a fi prea lung.

Si cu riscul de a da inutil de multa informatie (pentru asta sunt
comentariile) :-P

> Asta e :-). All hail Unix naming! ( vezi
> creat(2) si SIGALRM/SIGABRT :-P )

A, nu stiai? Initial, tastaturile erau un fel de Wheel of Fortune --
vocalele trebuiau cumparate. Asta explica denumiri in genul "cp", "ls",
"mv": nu aveau inca sponsori :-P

Update: am gasit functii in gen

    int getMetaPseudoFrobnicatedFooBar(RandomStruct *p)
    {
        return p->sanely_named_field;
    }

This is becoming more and more like Java.

Vlad