[offtopic] C is the new Java

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 15 13:38:39 EEST 2008

On Tue, 2008-07-15 at 13:32 +0300, Vlad Dogaru wrote:
> Salut,
>
> probabil cu totii m-ati auzit plangandu-ma (nu nefondat) de faptul ca in
> Java toate lucrurile au nume absurd de lungi. Ei bine, se pare ca C este
> noul Java; iata ce am gasit uitandu-ma prin sursele Snort[1]:
>
>     void fpBuildServicePortGroupByServiceOtnList( SFGHASH * p, char *
> srvc, SF_LIST * list );
>
> Dincolo de stilul vizibil defectuos (si indentare de 3 spatii pe alocuri):
> ce mah?? Ati ramas fara nume scurte? Fisierul care contine functia are
> 3377 de linii(!), dar chiar in halul asta? Anyway, this was a revelating
> [...]

Nume asemanatoare cu asta sunt la greu prezente in API-ul nucleului
Windows[1]. E un stil de a denumi functiile care este destul de clar cu
riscul de a fi prea lung. Asta e :-). All hail Unix naming! ( vezi
creat(2) si SIGALRM/SIGABRT :-P )

Denumirea functiei CreateTimerQueueTimer[2] imi place foarte mult :-P

Razvan

[1] http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms795146.aspx
[2] http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms682485(VS.85).aspx