[offtopic] Poll "Credeți că profesorii încurajează (implicit sau explicit) copiatul" ?

Cojocar Lucian cojocar at rosedu.org
Mon Jul 7 09:38:43 EEST 2008

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> O initiativa[1] a lui Lucian Grijincu si Alexandru Mosoi. Popularizati-o
> cu incredere.
>
> Razvan

Interesantă iniţiativă, dar întrebarea mi se pare neclară, ori ar trebui
să existe un răspuns, nu toţi, ori întrebarea ar trebui să fie ceva de
genul, toţi profesorii încurajează sau există profesori care încurajează
sau mai mult de jumătate dintre profesori încurajează ...

P.S. de multe ori am probleme cu enunţul, aşa că s-ar putea ca mesajul
să fie nefondat :-)

Lucian